1 Ocak 2012 Pazar

Merhaba !

   Uzun zamandır arkadaşlarımdan aldığım "bir blog yada site aç, bak zaten işin içindesin" vs... gibi güzel ve beni teşvik eden baskılardan sonra bir blog açmaya karar verdim :) Şimdiden içim kıpır kıpır oldu bile... Kendime ait içimden geldiği gibi paylaşımlar yapabileceğim bir alanımın olması beni hem heyecanlandırıyor hemde ya beni takip eden olmazsa ya kimse beni sallamazsa gibi şeylerle içimi yiyip bitiriyor. Hadi hayaırlısı bakalım...
   Yeni blogumda güncel olaylar, trendler, yeni fikirler, moda ve tasarımlardan bahsetmeye çalışacağım. Umarım herkesin takip etmekten zevk duyacağı bir blog olur.

Şimdiden yanımda olan herkese çok teşekkürler :)

Sevgilerle,
Burcu

5 yorum:

  1. Burcucum sana da lazımdı ama bir blog, harika fikir olmuş , takipçilerinden olurum , şirkette sunumlara gelemiyoruz bari burdan kovalarız biz de ,
    :)

    Müşerref Özen

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim cnm :) her zaman beklerim bloguma...

    YanıtlaSil
  3. fıstıkımmm, yeni yıl ve yeni süper bir başlangıç olmuş, sürekli yeni güncellemeler, eklemeler bekliyoruz senden.

    öptüm çok.
    hilal k

    YanıtlaSil
  4. canım benim çok teşekkür ederim:) her daim güncel olmaya çalışacağım...

    öptüm bende :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir blog olmuş ellerine sağlık. Dijital Baskılı işlere yer vermen beni çok sevindirdi. Dijital baskı gelecek demek artık. Ya da Gelecek dijital baskı'da mı demeliydim.

    YanıtlaSil