28 Mayıs 2012 Pazartesi

Yeni Cicilerim :)

2 haftadır Ingiltere'deyim. Gelirken bir sürü şey kurdum kafamda nasıl olcak falan derken birden alıştım kendimi buralı gibi sanmaya başladım 2 haftada belki abartıyosunuz diceksiniz ama öyle işte içine çekiveriyor siz farkına varmadan. Neyse konuyu uzatmayalım alışveriş hastalığım olduğu kesin ama bunlara kim aşık olmaz ki ... Çok sıradışı değil hem klasik hem kullanışlı benim için trendy mi derseniz renklerine vuruldum diyebilirim... Bir tek istediğim gibi çanta bulamadım onuda ilerideki günlerde bulabileceğime inanıyorumm :D



Ayakkabılar : New Look
Takılar : Topshop , New Look, Primark 

1 yorum:

  1. ayakkabılar muhteşem! new look'un ben de hayranıyım ;) hele ten rengi & neon pembe olan bu sezon için o kadar güzel bir seçim ki, bayıldım..

    edankb.blogspot.com
    bana da beklerim seni, sevgilerr :)

    YanıtlaSil